25 Ağustos 2012 Cumartesi

Güncel | İdman TV & AzTV Biss Key | Şampiyonlar Ligi & UEFA Avrupa Ligi

idman tv aztv biss key uefa şampiyonlar ligi avrupa ligi
Azerbaycan kanalları İdman TV ve AzTV, Şampiyonlar Ligi ve UEFA Avrupa Ligi yayın haklarını satın aldı.

Yapılan anlaşmalar gereği maçlar, Azerbaycan sınırları dışında biss ile şifrelenmekte. Maçları izlemek için aşağıdaki biss keyi girmeniz yeterli olacaktır:

1. Uydu alıcınızın Biss şifre çözebilme özelliğine sahip olması gerekmektedir. Çoğu uydu alıcılarında bu özellik bulunmakta fakat aktif durumda değildir. Eğer uydu alıcınızın şifre çözme özelliği açık durumda değilse, uydu alıcınızı aldığınız yetkili servisten destek isteyiniz.

2. Uydu alıcınızın menüsünde ‘CAS’, ‘Key Girişi’, ‘CAS System’, ‘CAS Keys’ veya benzer bir isimle yer alan KEY girişi menüsüne gelin.

3. Açılacak menüde yer alan şifreleme tiplerinden (Şifre Tipi, Cas Type veya benzer bir isimdeki seçenek) Biss olanını seçin.

4. Açılacak menüde yer alan talimatları uygulayarak aşağıdaki değerleri girin.

İdman TV için:

Biss ID: 1FFF (eğer 6 haneli ise biss ID 001FFF olarak girilmelidir.)

Biss TP: 11169/20400 (H) (Bazı modellerde bu sorulmamaktadır.)

Key Değeri: 3453450034534500 (eğer 14 hane varsa key değeri 34534500345345, 12 hane varsa key değeri 345345345345 olmalıdır.)

İdman TV Biss Key / Uydu Şifresi
(Resmin büyük hali için üzerine tıklayınız...)
idman_tv_biss_key_uydu_sifresi

AzTV için:


Biss ID: 1FFF (eğer 6 haneli ise biss ID 001FFF olarak girilmelidir.)

Biss TP: 11169/20400 (H) (Bazı modellerde bu sorulmamaktadır.)

Key Değeri: 1234560065432100 (eğer 14 hane varsa key değeri 12345600654321, 12 hane varsa key değeri 123456654321 olmalıdır.)

AzTV Biss Key / Uydu Şifresi
(Resmin büyük hali için üzerine tıklayınız...)
az_tv_biss_key_uydu_sifresi
5. Şifreyi kaydedip (Kaydet, Tamam, Save veya OK) menüden çıkın.

6. Şifreyi kaydettiğiniz halde yine izleyemiyor ve hâlâ ‘kanal şifreli’ gibi bir uyarı ile karşılaşıyorsanız uydu alıcınızı kapatıp açın.

7. Eğer alıcınız hala şifreyi çözemiyorsa lütfen cihazınızı satın aldığınız yetkili servisten destek isteyin.


NOT: Bu kanallar Türksat uydusundan ayrılarak Azerspace uydusuna taşınmışlardır.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

36 yorum:

M i M dedi ki...

bu biss'leri 1hafta önce girdim, birkaç gün kanallar açık kaldı ancak şimdi yine şifreli oldu tekrar. acaba ne yapmam lazım, çarşamba günü maçları izleyebilecek miyim? ortada kalmayalım

Ali Aydoğdu dedi ki...

Hocam bu bissleri silin sonra yeniden girin açılacaktır. Bende öyle bir problem olmuyor.

Birkaç senedir aynı bissleri kullanıyorlar. Umarım maç esnasında değiştirmezler.

M i M dedi ki...

kardeş cevabın için teşekkürler. peki bu dediğini de yaptım. ama yine bikaç saniye bazen açık kalıyor, sonra yeniden kapanıyor. neye göre açık kalıyor onu da anlamadım. acaba bişey mi yapmam gerek izlemeden önce. :D

Ali Aydoğdu dedi ki...

Uydu alıcısıyla alakalı olabilir hocam. :) Bir sıkıntı olsaydı herkes bir şey söylerdi mutlaka ama şimdilik şifreyi girenlerde bir yanlışlık yok. :)

Doruk Koc dedi ki...

kardes benim uydudaki aztv hotbird uydusundan sinyal alıyor türksat ile alakası yok acaba hotbird deki aztv de maçlarda şifreye giriyormu cevap verirsem cok memnun kalırım tekrardan tşk.

Ali Aydoğdu dedi ki...

Onu bilmiyorum hocam. Bu bissler de Türksat için zaten.

Ahmet AKTÜRK dedi ki...

ali bey paylaşımın için çok teşekkür ederim, çok değerli bilgiler vermişsin ancak sabahtan beri denememe rağmen bir türlü açamadım kanalları. doğru yaptığıma eminim. uydu alıcım trident. acaba uydu alıcısında mı bi problem var?

Ali Aydoğdu dedi ki...

Benimki de Trident.

010965 00 1234560065432100

olarak girdiğiniz zaman açacaktır mutlaka. Az önceki Real Madrid maçında bir sorun yoktu mesela.

Unknown dedi ki...

Benim Az tv açık idman tv kapalıydı dediginiz gibi yaptım idman tv açıldı ama yayın yok ekran rengarenk ve idman tv nin amblemi var acaba gece diye mi yayın kapalı ?

Recep Bostancı dedi ki...

Merhaba.Benim uydu alıcım termal af 1900ci.Key menüsünde 8 byte key seneçeneğine 1234560065432100 bunu giriyorum.Ancak 2 haneli Key-ID diye bir seçenek daha var buna ne gireceğimi bulamadım.Yardımcı olursan sevinirim.

Ali Aydoğdu dedi ki...

Unknown yayın kapalıdır.

Recep Bostancı iki haneli kısma 00 yazarak deneyiniz.

Benim uydu alıcım Trident.

010965 00 1234560065432100

olarak giriyorum ve açılıyor. Her uydu alıcısında bu menüler farklı oluyor. O yüzden çoğuna nasıl biss girilir bilmiyorum.

anil mocan dedi ki...

benim alıcıda 12 hane var.nasıl olacak?

kemal dedi ki...

meraba arkadaşlar benim uydu alıcıs Amstrad 11100-dci tüm herşeyi denedim olmadı. 00000 00 1234560065432100 girdim diğerlerinide yardım edin. :(

Ali Aydoğdu dedi ki...

anil mocan 123456654321 diye girmeyi deneyin.

kemal 00000 yerine kanalın frekansını yazarak deneyin.

Ben maçı sorunsuz izledim bu şifrelerle.

tayfun söyler dedi ki...

Arkadaslar benim uydum next minix marka idam tv yi acmak icin ne yapabilirim lutfen yardimci olabilirmisiniz ne yaptim ettim acamiyorum bi resimli anlatim olsa duaciniz olacagim . Ntv sporu izleyebiliyorum ama idman tv yi acamiyorum LUTFEN ACİL YARDİM

Adsız dedi ki...

1fff yazilacak yere bi sey yazilmoy , sorunnu nasil cozerim ?

abdullah doğruer dedi ki...

ya benım uydu sunny . yaptım olmadı sunny uyumlu nasl yapabilirim

taner duran dedi ki...

benimde sunny Aztv açıyor ama İdman tvyi açmıyor delirecem lütfen yardım edin:((

Ali Aydoğdu dedi ki...

Biss keyler değişti. Konuyu güncelledim.

Adsız dedi ki...

son key bilen varmi

Ali Aydoğdu dedi ki...

Konu son biss keye göre güncellendi hocam.

Adsız dedi ki...

selam ali 123456654321 denedim olmadi

Ali Aydoğdu dedi ki...

Biss değişti hocam. Yenisi bu. Uygun olanını bir deneyiniz.

Key Değeri: 3453450034534500 (eğer 14 hane varsa key değeri 34534500345345, 12 hane varsa key değeri 345345345345.)

Adsız dedi ki...

oda olmuyor

Ali Aydoğdu dedi ki...

Bisste bir sorun yok hocam. Uydu alıcınıza bunu giriş yöntemi farklıdır belki.

Adsız dedi ki...

sagol oldu idman yazarken hatta varmis tsk.

Ali Aydoğdu dedi ki...

Eyvallah. :)

Sacid Meltem dedi ki...

ali hocam wisman uydu alıcısında nasıl yapıyoruz bilgi verirsen sevinirim..

Ali Aydoğdu dedi ki...

Hocam benim uydu alıcım farklı. Senin dediğin alıcının ayarlarını bilmiyorum.

erman erm dedi ki...

hocam bizim de wismann uydu alıcısı var peki nerden bulabiliriz nasıl yapıldığını bir de ikinci sorum biz de iki haneli key kısmı var oraya ne yazacağız biz fikriniz var mı tşk.

Ali Aydoğdu dedi ki...

Hocam internetten bir kurcalayın uydu alıcınızın markasını. Umarım nasıl yapıldığına dair bir konu bulursunuz.

İki haneli kısma 00 yazmayı deneyin. Genelde aynıdır. Benim alıcım Trident. Bissli kanallarda o iki haneye hep 00 girerim.

uyducu dedi ki...

Hocam şimdi benim next 2000 cı plus az tv 10966 ve 10964'te iki det olarak çıkmakta. 10964 te ayrıca idman ve içtimai var. yukarıdaki bisslerle idmanı açabiliyorum ama az tv açılmıyor. cihazın key hanesinde 10966 yok ondan olabilir mi?

nail ahmedov dedi ki...

merhaba benim uydu alicim supermax 9950cxt ben menu/girisler/kırmızı/5790 yazdim CAS geldi girdim EMU acik etdim emuya girerek biss keye talimatlari yazdim idmantv acildi tesekkurler

mkalay dedi ki...

ıdman 345345345345 şifre kullanıyordum oda kalkmıs guncel şifreyokmu

Muzaffer İstanbuliy dedi ki...

Benin uydum HD Cobra Ben by bahs ettiniz kanallari bulamiyorum? Azeri he Afghan kanallari bile cikmiyor ne yapmaliyim?

Ali Aydogdu dedi ki...

Idman_Azerbaycan şeklinde yazın ve biss şifresini girin açılıyor..3453450034534500

Yorum Gönder

En Çok Okunan 5 Haber