3 Mayıs 2012 Perşembe

Funda Arar Sessiz Sinema Albümü Şarkı Sözleri

funda arar sessiz sinema 2012
Funda Arar'ın son albümü Sessiz Sinema'daki şarkıların sözleri burada...


Funda Arar - Sessiz Sinema Şarkı Sözü

Sessiz sinema aşk ile prova
Sor anlat bana
Bilemediğim her film için bir öpücük omzuna, boynuna yar
Sana rüzgar biriktiriyorum aşkla, güneşlenen geceler

Bana ben olalı sana seninim
Tenini duyalı deli bedenim
Sevile sevile seni sevmişim
Mutlu sonla biten bir aşk filmi bu, tek söz...

Sessiz sinema aşk ile prova
Sor anlat bana
Bilemediğim her film için bir öpücük omzuna, boynuna yar
Sana rüzgar biriktiriyorum aşkla, güneşlenen geceler

Bana ben olalı sana seninim
Tenini duyalı deli bedenim
Sevile sevile seni sevmişim
Mutlu sonla biten bir aşk filmi bu, tek söz

Söz: Yıldız Tilbe, Müzik: Febyo Taşel


Funda Arar - Şarap Mevsimi Şarkı Sözü

Aşktan emekli olunur mu
Yaş haddinden ya da malulen
Kıymetli aşklar ölümsüz mü
Ya da biz eskidik mecburen

Mirasyedi sevdalara peşinde yıllarca koş
Sonra gerçek aşkı bulduk
Sanki yüzyıldır tanıyor, kokun çok bildik geliyor
Buna anlam veremiyorum

Sevgilim senden önce defalarca sevdim
Buruk bir şarap mevsimi gibi şimdi bu kalbim yanıyor
Sevgilim senden önce defalarca sevdim
Buruk bir şarap mevsimi gibi şimdi bu kalbim yanıyor

Kalp her seferinde yanar mı
Aynı acıyı tekrarlar mı
Zaman bizi aşındırır mı
Yoksa daha çok parlatır mı

Kibirli bir dokunuştu, hatalı bir sokuluştu
Yolunu kaybeden bir kuştu
Hem aşk hem özgürlük olmaz, düşen yaprak artık solmaz
Sevdaların artık ömrü olmazdı

Sevgilim senden önce defalarca sevdim
Buruk bir şarap mevsimi gibi şimdi bu kalbim yanıyor
Sevgilim senden önce defalarca sevdim
Buruk bir şarap mevsimi gibi şimdi bu kalbim yanıyor

Söz: Saro Secikyan, Müzik: Gerard Jouannest


Funda Arar - Var Mısın Şarkı Sözü

Ben aşkı uzaktan tanırım
Uğrunda destanlar yazarım
Tutulur dilim
İnanmazsın

Sevdim mi kendimden geçerim
İçimde volkanlar taşırım
Tutuşur tenim
Dayanamazsın

Var mısın korkmadan yarımdan
Var mısın beyaza siyahı karşılaştırmadan
Var mısın

Bir gün değil ömre bedel olmalı
Yerden göğe aşkı ile sarmalı
Dünya yansa benden yana olmalısın

Bir gün değil ömre bedel olmalı
Yerden göğe aşkı ile sarmalı
Dünya yansa benden yana durmalısın

Ben aşkı uzaktan tanırım
Uğrunda destanlar yazarım
Tutulur dilim
İnanmazsın

Sevdim mi kendimden geçerim
İçimde volkanlar taşırım
Tutuşur tenim
Dayanamazsın

Var mısın korkmadan yarımdan
Var mısın beyaza siyahı karşılaştırmadan
Var mısın

Bir gün değil ömre bedel olmalı
Yerden göğe aşkı ile sarmalı
Dünya yansa benden yana olmalısın

Bir gün değil ömre bedel olmalı
Yerden göğe aşkı ile sarmalı
Dünya yansa benden yana durmalısın

Söz: Seda Akay, Müzik: Niran Ünsal


Funda Arar - Pişmanım Şarkı Sözü

Dileğim her vakit aynı
Çalma geri sevdamızı
Sorular çaresiz yalnız
Söyle bana ne yanlıştı bitiverdi her şey şimdi

Yüreğim sarhoş rüyanla
Kırık dökük paramparça
Ayılmak zor sokaklarda
Hatırlarım her taşını damarımda sevdamızı

Seneler birbir geçse son nefeste
Devrim bitse artık bitse bu işkence
Gittin gideli soldu tüm çiçekler
Ardından akşam oldu, pusla doldu terk ettiğin bahçeler

Pişmanım söyleyeceğimden
Şimdi ya da sonra vazgeçemem senden
Razıyım bir gülüşe dünden
İşte hala aşığım sana

Pişman olsam yine kormam
Göz göze gelince söyleyememekten
Muhtacım anla bir tanem
Anla hala aşığım sana

Dileğim her vakit aynı
Çalma geri sevdamızı
Sorular çaresiz yalnız
Söyle bana ne yanlıştı bitiverdi her şey şimdi

Yüreğim sarhoş rüyanla
Kırık dökük paramparça
Ayılmak zor sokaklarda
Hatırlarım her taşını damarımda sevdamızı

Seneler birbir geçse son nefeste
Devrim bitse artık bitse bu işkence
Gittin gideli soldu tüm çiçekler
Ardından akşam oldu, pusla doldu terk ettiğin bahçeler

Pişmanım söyleyeceğimden
Şimdi ya da sonra vazgeçemem senden
Razıyım bir gülşe dünden
İşte hala aşığım sana

Pişman olsam yine kormam
Göz göze gelince söyleyememekten
Muhtacım anla bir tanem
Anla hala aşığım sana

Söz & Müzik: Daniel Taşel


Funda Arar - Yazık Şarkı Sözü

Duvarlara yazdım ben hep adını
Kimseler silemedi bendeki tadını
Niyetimi söyledim oralı olmadı
Ne zalimdir o beni hiç duymadı

Yazık ediyorum dedim kendime
Yazık ediyorum her gün her gece
Yazık oluyor inan böyle bize de

Zaman geçiyor dedim kendime
Tutma içinde söyle sevgini de
Yanıp durma sonra neden diye

Başka türlü kolay yolu yok
Zor bu işler desen de karnım tok
Başka türlü kolay yolu yok
Zor bu işler desen de karnım tok

Savaşma bırak

Duvarlara yazdım ben hep adını
Kimseler silemedi bendeki tadını
Niyetimi söyledim oralı olmadı
Ne zalimdir o beni hiç duymadı

Yazık ediyorum dedim kendime
Yazık ediyorum her gün her gece
Yazık oluyor inan böyle bize de

Zaman geçiyor dedim kendime
Tutma içinde söyle sevgini de
Yanıp durma sonra neden diye

Başka türlü kolay yolu yok
Zor bu işler desen de karnım tok
Başka türlü kolay yolu yok
Zor bu işler desen de karnım tok

Savaşma bırak

Söz & Müzik: Onur Baştürk


Funda Arar - Geciken Gözyaşı Şarkı Sözü

Zor bir kış daha geçti
Yükünü almış giden gitti
Derin kuytusuna, dalar uykusuna
Kana donmuş canı yanmış

Doğrulup önüne ne denir bilemem

Ayrılık bu kadar acıtır yaralar kanatır mıydı hiç
Geciken gözyaşı hiçbir şey çözmez
Biriken anılar susuyor kurumuş dudaktan
Dökülen son bir söz dönme

Ayrılık bu kadar acıtır yaralar kanatır mıydı hiç
Geciken gözyaşı hiçbir şey çözmez
Biriken anılar susuyor kurumuş dudaktan
Dökülen son bir söz gitme

Zor bir kış daha geçti
Yükünü almış giden gitti
Derin kuytusuna, dalar uykusuna
Kana donmuş canı yanmış

Doğrulup önüne ne denir bilemem

Ayrılık bu kadar acıtır yaralar kanatır mıydı hiç
Geciken gözyaşı hiçbir şey çözmez
Biriken anılar susuyor kurumuş dudaktan
Dökülen son bir söz dönme

Ayrılık bu kadar acıtır yaralar kanatır mıydı hiç
Geciken gözyaşı hiçbir şey çözmez
Biriken anılar susuyor kurumuş dudaktan
Dökülen son bir söz gitme

Söz: Saro Secikyan, Müzik: Febyo Taşel


Funda Arar - Yok Yok Şarkı Sözü

Bir varsın bir yoksun, başımı döndürdün
Kırık dökük bu aşk, saç baş yoldurdu bak
Çıkmak sokak sonu, bu işin sorunu
Ben yokum yoruldum, azad et kalbinden

Nerde yanlışlar yaptık sorma derin
İpin ucu kaçmış bir kere tatlım

Yok yok yok yok hiç şansım yok
Bu hayat bana hiç gülmez yok
Gönlümün sahibi yok
Bundan böyle

Çok çok çok çok dertlerim çok
Var desem de hiç sabrım yok
Kendimi kandırmak yok
Bundan böyle

Bir varsın bir yoksun, başımı döndürdün
Kırık dökük bu aşk, saç baş yoldurdu bak
Çıkmak sokak sonu, bu işin sorunu
Ben yokum yoruldum, azad et kalbinden

Nerde yanlışlar yaptık sorma derin
İpin ucu kaçmış bir kere tatlım

Yok yok yok yok hiç şansım yok
Bu hayat bana hiç gülmez yok
Gönlümün sahibi yok
Bundan böyle

Çok çok çok çok dertlerim çok
Var desem de hiç sabrım yok
Kendimi kandırmak yok
Bundan böyle

Söz & Müzik: Febyo Taşel


Funda Arar - Yoksun Şarkı Sözü

Yoksun yanımda gecelerdir yoksun yanımda
Özlüyorum beni şımartmanı kalk gel
Yara yüzlü sokaklarda, umut gizli duraklarda yoksun
Keder yüklü yokuşlarda, hüzün dolu akşamlarda yoksun

Aldılar seni mi benden
Üstüme acılar örttüler
Gelmene yasak dediler
Ellerimi bağlasalar aşkımı nasıl alacaklar

Aldılar seni mi benden
Üstüme acılar örttüler
Gelmene yasak dediler
Ellerimi bağlasalar aşkımı nasıl alacaklar

Yoksun yanımda gecelerdir yoksun yanımda
Özlüyorum beni şımartmanı kalk gel
Yara yüzlü sokaklarda, umut gizli duraklarda yoksun
Keder yüklü yokuşlarda, hüzün dolu akşamlarda yoksun

Aldılar seni mi benden
Üstüme acılar örttüler
Gelmene yasak dediler
Ellerimi bağlasalar aşkımı nasıl alacaklar

Aldılar seni mi benden
Üstüme acılar örttüler
Gelmene yasak dediler
Ellerimi bağlasalar aşkımı nasıl alacaklar

Söz & Müzik: Febyo Taşel


Funda Arar - Hayat Arkadaşı Şarkı Sözü

Bu dünyada mutluluk üç beş damla gözyaşı
Acı hatıralarım bana gönül yoldaşı
Bu dünyada mutluluk üç beş damla gözyaşı
Acı hatıralarım bana gönül yoldaşı

Bu benim kaderimmiş
Gönlüm oldu sır taşı
Bu benim kaderimmiş
Gönlüm oldu sır taşı

Aradım bulamadım ben hayat arkadaşı

Çok sevdim suç sayıldı, hiç sevmedim kabahat
Bir his diyor ki bana, çık git kendini arat
Çok sevdim suç sayıldı, hiç sevmedim kabahat
Bir his diyor ki bana, öl de kendini arat

Bu dünyada mutluluk üç beş damla gözyaşı
Acı hatıralarım bana gönül yoldaşı
Bu dünyada mutluluk üç beş damla gözyaşı

Acı hatıralarım bana gönül yoldaşı

Bu benim kaderimmiş
Gönlüm oldu sır taşı
Bu benim kaderimmiş
Gönlüm oldu sır taşı

Aradım bulamadım ben hayat arkadaşı

Çok sevdim suç sayıldı, hiç sevmedim kabahat
Bir his diyor ki bana, çık git kendini arat
Çok sevdim suç sayıldı, hiç sevmedim kabahat
Bir his diyor ki bana, öl de kendini arat

Söz: Cengiz Tekin, Müzik: Mustafa Sayan


Funda Arar - Leblebi Şarkı Sözü

Bugün yine mahalleden geçtim
Bir baktım beni duman ettin
Sevdaya soğuk sular, kolonyalar yetmez
Uğra da gönlüm serinlesin

Ahhhh

Misafirin değil benim kalbim
Aşkına temelli talibim
Yar değil sanki taze kavulmuş leblebi
Ben seni çıtır çıtır yerim

Derdime çare yok sayende bir hoşum
aklım başımda yok ömürlük olmuşum

Maşallah gözü kıymetlim
İnşallah bu iş tammasa
Maşallah sözü şerbetlim
Ahhhh

İnşallah müsaden varsa
Maşallah dili zemzemlim
İnşallah artık benimsin
Ahhhh

Alın gelin hoca efendiyi
Okusun da iyi etsin beni
Söyleyin kimde nerde bulunur çaresi
Sevdalar resmen deli işi

Ahhh

Çalıverin aşkın şarksıını
Sarıversin kalpte yaramızı
Bugünlük şarkı türkü bulduk bir eselli
Allahım sen ver sabrımızı

Derdime çare yok sayende bir hoşum
aklım başımda yok ömürlük olmuşum

Maşallah gözü kıymetlim
İnşallah bu iş tamamsa
Maşallah sözü şerbetlim
Ahhhh

İnşallah müsaden varsa
Maşallah dili zemzemlim
İnşallah artık benimsin
Ahhhh

Söz: Günay Çoban, Müzik: Jean-Marie Riachi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

En Çok Okunan 5 Haber